Sirin_beyza Blackmom canım biraz yüksek ben 75 lik içtim 1.saat 130 ikinci saat 110 aclık 95 ti diyet verdi sana belki insilün verebilir korkacak bişe yok bebeğin daha iii olması için hamilelik boyunca doğunca bitiyor
brcaky Sanırım biraz fazla çıkmış sonuçlarınız bildiğim kadarıyla 1.saatten sonra 140 altı 2.saatten sonra 120 altı olması gerekir. Doktorunuz bilgilendirmedi mi?
Bernw Yüksek cikmis baya doktorunuz muhtemelen 100 lük tekrar isticek yada şeker hastalıklarına yonlendiricek benim ilk saatte 183 çıktı ona bile çok dedi diyet uyguluyorum