ben de 13+1 deyim :)
bu deli sorular bende de mevcut . henüz cinsiyet öğrenmedik ama ben ilk alışverişimi dayanamadım yaptım ve bebeğime H&M’den üç yazlık tulum aldım unisex model .
Öncelikle tüm ihtiyaçlarımı belirleyip güzel ayrıntılı bir liste oluşturup her şeyi ufak ufak alırız diye düşünüyorum