Bugün kontrolle gittim . Bu arada 39+5 im. Alttan muayene edildi ve çok kötü oldum. Kimsenin gözünü korkutmak istemem. Benim yapım meselesi basim falan döndü. Ardından pembemsi sümük gibi bir şey geldi. Doktorum 1 cm açılma var bebekte kanala girmiş pazara kadara doğumun olur dedi. Eğer olmazsa pazartesi yatis yapacak. Hem heyecanlıyım hemde gözüm korkuyor biraz. Dualarınıza ihtiyacım var. Rabbim sizin de doğumunuzu sağlıklı bir şekilde sona erdirsin kolaylastirsin inşallah 🙏❤