Merhaba hanımlar. Birde ben doğum hikayemi anlatmak istedim sizlere de cesaret olsun. Normal doğumdan çok korkan ama sağlıklı olduğu içinde normal doğum isteyen biriydim. Normalde çok hassasım canım pektir. Kan tahlili yaptıracağım zaman günler öncesinden stres yapardım baş ağrısı çekerdim. Okadar yani. Hiç dayanamam. Hatta B12 im düşük doktor iğne verdi ama almadım çok korkuyorum. Doğuma gelirsek cuma günü saat iki gibi sancılarım başladı tabi ilk gebeliğim olduğu için sancı mi degilmi bilmiyorum. Kramp gibi 7ser dakika arayla gelen ağrılar. Sabrettin çünkü şu ve nişan gelmemişti. Akşam oldu hala ağrılar düzenli aralıklarla devam ediyor. Buarada annem memleketteydi. aradığında telefonda konuşuyorum bişey caktirmiyorum. Ki anlamamış zaten gece kesik kesik uyudum sabah oldu Nisan denilen şey geldi ozaman hastaneye gittik. Nts de sancı var ama hiç acilmam yoktu. Sabredebilirim dedim açılma olana kadar. Eve geldim hurma yedim otur kalk yaptım yürüdüm. Tabiki sancidan kıvranıyorum ama Allah öyle bir güç veriyor ki dayaniyorsun sabrediyorsun.
Neyse 3 4 saat geçtikten sonra tekrar hastaneye gittik acilmam 2 cm di. Doktor yatisimi yaptı saat 17:00 de. Ve bana sabaha karşı doğum yapabileceğimi söyledi. Hep doğum sonrasını düşünerek bebeğimi kucağıma aldığım anı ve babası ile buluştuğu anı hayal ederek dua ettim. Biryandan da ebe ile birlikte yurudum. Otur kalk hareketi yaptım ve bir anda acilmam arttı. Saat 8 gibi sedyeye yattım 9 da doğum yaptım. O an evet sancı çok oluyor ama dayaniyorsun okadar kadın normal doğum yaptı ben neden yapamayim dedim. Bebek doğdun sonra tüm ağrı sancı hepsi geçiyor. Hele ki kızımı kucağıma aldığım an herşeyi unuttum. Bambaşka bir şey tarif edilemez. Sedyeden kendim indim. Birkaç saat sonra yürümeye başladım tüm ihtiyaclarimi kendim karsilayabildim en önemlisi bebeğimi kucağıma alabildim. Demem o ki sagliginiz el verdiği müddetçe sezeryan istemeyin sabredin. Bana kimse inanmıyordu. Canım kıymetli olduğu için normal yapamam sanıyorlardı. Ama iğneden korkan ben bile yapabildiysem sizde yaparsınız.