Rabiaa17 travel almaya niyetlenmişken çok ağır ve kaba geldi bana. Ana kucağını da 3 4 ay anca kullanırsınız dediler. O yüzden joie nitro lx baston puset aldım. Manevtaları çok rahat, kapatıp açmak çok kolay, yenidoğan uyumlu ve hafif. Fiyatı da uygun. Tavsiye ederim.