Zade çatı müainesi yapıb kendim doğura bilecekmiyim zezeryan olacakmıyım söylemedi. Ağrın tutduğunda gelirsin o vakit söylerim dedi. Kimdese böyle olmuşmu? Ben sezeryan isdemiyorum. İlk 3-4 aylarda müayine dokdorub karnıma üsden bakıb ölçdü kendin doğura bilirsin dedi. Amma bu dokdor kesin bir söz söylemedi... (Umarım düzeltmişim),😂