Kontrole geldim birazda ishaldim vardı 35+5 im 2600 kilosu doktorum kanala girmesine az kalmış Bi nst ye gir bakalım dedi bebeğin kalp atışları çok kızlı acaba kanala girmeye yakın ne demek niye panik oldu sancim flan çıkarsa doğuma alır mı bugünde çok halsiz hissediyorum kendimi