hemsirehanimm Henüz adet gecikmesi olmadı ama testte ikinci çizgi cok soluk aydınlıkta belli oluyor böyle olup hamile olduğunu öğrenen varmı?
Tucenur hemsirehanimm benn adetten 3 gün önce cok silikti görünmicek kadar hatta adet günü yaptım yine silikti baya gittim aksama kan verdim 56 cıktı değerim suan 2 ayıma giricem
Iclalgoleli hemsirehanimm benimde öyle olduuu hatta onun üstüne benim kanamam oldu üstüne görme galiba şimdi de 11 haftalık hamileyim ☺️ Herkes yok dedi hatta gördüğünde testi ama ben görüyordum asla belli olmayacak şekildeydi ama yine de bekle tabi
tugce67-67 hemsirehanimm benim öyleydi, 3 test yaptım hatta adetim gecikincede yaptım yine solgunda baya .ama belirtilerim vardı tansiyonum falan düşüyordu
hemsirehanimm [url=https://hizliresim.com/kMlOZ7][img]https://i.hizliresim.com/kMlOZ7.jpg[/img][/url]
hemsirehanimm Saribebek her ay kan verip negatif görmek yordu bu ay biraz testle takip edeyim dedim biraz acele ettim ama daha bat a var canım hayırlısı olsun artık
Muge0609 hemsirehanimm Bata Daha varsa Erken gebelik Testiyle Öğrenmen Daha Mantıklı brnce Sen silik Gördüysen Erken Gebelik Testinde Daha Belirgin Olur
hemsirehanimm tugce67-67 bende göğüs ucunda sızlama kasıkta batma ve baş agrısı var sadce inş vardır 🙏🏻
Esmeler Benimse solgundu ilk testim ama bunda gerçekten varla yok arası. O yüzden bence 1-2 gün daha beklemelisin