Deletedmom0093 Kızlar malum cildimiz kuruyor. Sizler yüz ve vücut nemlendirmek için neler ve hangi markaların hangi ürünlerini kullanıyorsunuz? Tavsiyeleriniz nelerdir ? 🌸
arslanmerve57 Deletedmom0093 yüzüm için loeral paris nem terapisini kullanıyorum mükemmel bir şey çok memnunum ☺️ Vücuduma da bebe yağı sürüyorum çok güzel nemlendiriyor
Deletedmom0093 Mervezumra Evet ben de nivea kullanıyorum şu anda ama yüzümü kızartıyor ve tabaka kalıyor sanki cildimde, rahatsız ediyor.
Deletedmom0093 arslanmerve57 Çok güzel tavsiyeler teşekkür ederim 🧡 Nem terapisini kullanmayı düşünüyordum zaten herhangi bir zararı yoktur değil mi? Çünkü mesela nivea anti aging kremlerimi doktorum yasaklamıştı A vitamini falan içerdiğinden ve rutin kullanılması gibi sebepler söylemişti.
Beyza_nur Bio oil doktorum verdi ama gerçekten mükemmel cilddeki koyu renkli yerleri bile açıyo hamilelik için bence kullanabilirsiniz
Deletedmom0093 Beyza_nur Cilt bakım yağını mı kullaniyorsunuz,tam olarak ismi nedir ? Bu arada çatlak icin yağlarının da önerildiğini duymuştum aynı markanın.