Arkadaşlar 16sında doktor kontrolune gittim 29+1 günlük hamileyim herşey iyi gidiyor ama bebegin göbek çapı 2 hafta önde gidiyor dedi açlık toklu kan şekeri testi istedi yaptırdım degerleri güzel çıktı bu durumda olan var mı merak ediyorum neden önde gidiyordur genelde şekerden şüpheleniyolar oda yok 😔