Meleeekk 18 haftalık oluyorum yarın nasıl geçiriyosunuz nelere dikkat ediyosunuz neler yiyosunuz hadi bilgi alışverişi yapalım 🧡 doğumunuz ne zamana geliyo 👼🏻🤰
Ruqeyyam_2018 Meleeekk 18+2 yim hala tepeniş yok. Cinsiyetini bilmiyorum😂 muz pekmez süt süt ürünleri içiyorum cevizle balda yiyorum. Doğumum 20 maysa deng geliyorr
Seyma_Eren Meleeekk bizde yarın 18 oluyoruz😍 Cinsiyetimiz belli kızımız olacak🥰 Ben bir haftadır hergün hissediyorum hareketlerini çok şükür☺️
Cansunurettim Balgebe ben 15haftadan begli hissediyorum ilk gebeligim ama doktoramuda danıştım normledir zayıf oldugun için hisedersin demişti şuanda 19haftanın içindeyim baya bi artı hareketleri 😊
Eda1231 Bizde 16+6 olduk bizde :) kızımız geliyor inşallah bende hissediyorum hareketlerini bazen hayal meyal bazen çok şiddetli
nisam45 18+4 olduk çok şükür hareketlerini de hissediyorum göbüş baya çıktı.kokulu akıntım var doktor tek kullanımlık doz verdi 3 hafta oldu 2.sını kullancam daha gecmedı başka bir şey yok şimdilik.akıntısı olan varmı