Dkk Kızlar acil yardım edin lütfen 🙏🏼🙏🏼 Bir arkadaşım hamile doktoru sen kesin hamilesin ama düşürmeye çalış soğan suyu iç , ip atla, ilaçları bırak falan demiş . Daha önce de düşüğü var.Kanaması da varmış . Başına gelen bilen varsa destek olurmusunuz . Değerlerin resmini nasıl yükleyeceğim
Mervezumra Dkk degerleri duzenli artmasigi icin oyle soylemis olabilir normalde 2 katina cikmasi lazim degerlerin 2 gunde bi ama soylede birsey var kadin kendi nasil dusuk yapsin bunun icin ilaclar var igneler var yada kurtaj var baska bir doktora gitsin bence
Dkk En iyisi yazayım beta değerleri 12 aralık 142 16 aralık 198 17 aralık 328 20 aralık 580 progestan 12 aralık 21,35 17 aralık 8,71 20 aralık 60
Mervezumra Dkk sagliksiz bir gebelikse ne demesi lazim kimyasal gebelikte olabilir degeleri cok dusuk cunku
Kbracoskun Dkk Mervezumra degerleri düşük ise tahlil ultrason ne gerekli ise yapar ona gore karar verirler git evde dusur demek mantikli mi sizce ? Diş gebelikse de muayene ile anlasiliyor sonuc olarak
Mervezumra Dkk baya yukselmesi degil cnm 2 gunde bir 2 katina cikmasi lazim mesela degeri 400 ise 800 olmasi lazim 1000 ise 2000 olmasi gibi gibi
Mervezumra Kbracoskun ben zaten gir evde dusur dedigine mantikli demedim ki okuraniz baska doktora gidin diye yazdim sonucta hangi cagdayiz kurtaj var igneler var benim anlatmak istedigim degerleri duzenli artmamis
Kbracoskun Dkk bu boş gebelik anlamina geliyor doktor gozetiminde yapilmali bence ben sadece eve git dusurmeye calis demesine takildim. Bilemiyorum tabi.. sonucta duserken kanamasi olur biseu olur bir sorun yasarsa doktor gozetiminde olmasi daha saglikli