Benim 13. Haftaya kadar sürekli kusma oldu, ama kesilmişti bulantımda kusmamda. Şimdi 23 haftalık olduk sadece kahvaltıdan sonra kusma oluyor onun dışında da ne bulantı ne kusma olmuyor. Halsizim iki gündür kusmadan dolayı da olabilir.Demir ilacı kullanmıyorum.