tazee_annee Kızlar 29 haftaligiz 2 3 gündür bebeğim daha sakın hareketsiz değil ama daha az hareket edyr daha önce hareketlerinden midemin bulandigi bile olmuştu korkmalimiyim yoksa normal mi ara ara
pyymamm tazee_annee 26+5im dün doktordaydım bende az hisseditorum dedimde normal herseyi iyi hareketleride iyi dedi sizinde iyidir muhtemelen. Birde gittikçe içeride yeri daralıyo ilk hareketleri gibi kuvvetli hareketleri olmucak diyolar belkide ondandır