Masal6161 Kızlar kacıncı hafta yapılıyor aşı ?? Sağlık ocağından aradılar bugun bi takım tetikleri kanlar alacağız dedi.Bu testler neler? Bileniniz var mı?
pyymamm Masal6161 ac karna gitcen kanı değerlere bakmak için alıyolar değerlerin normal mi diye. 20 . Haftalarda da ası yapılıyor
defnemila Masal6161 20. Haftanın içindeyken yaptıracağım o zamana gün verdiler. Birde arada tansiyon kilo takibi için çağırıyorlar.
gtitiz23 Masal6161 canım bn normal de 19+4 ypicak ti hemşire izin ayrıl çağı için 18+1 de ypti kan aldılar benden vitamin bakıyorlar
azizeguneyy Masal6161 Hamileliğim boyunca hiç sağlık ocağına gitmedim o aşıları vurulmadım. Nedense aşırı gereksiz geldi bana. Zaten özelde tüm muanemi oluyordum. Doğurdum çocuğumda da bi sıkıntı yok, düzenli olarak kontrolleride yapılıyor.