Enna bana ılk doğumda verdiler kullanılmış o zaten kapatıyormuş kendını duası varmış o okundukça cıcek acıyormuş rahım de ben hastaneye gıttıgımde sancım 3dk olmustu açıklığımda vardı ıctım doğumum çok kolay oldu ınsallah suankı doğumumda aynı olur ama nerde satılır nasıl yapılır bende bılmıyorum