Berilzdemir merhaba, bugün kontrolüm vardı. 32+4 günlüğüm. Doktorum plesantanın yaşlanmaya basladıgını soyledı. Daha önce duyan ya da basına boyle bırsey gelen var mı? sebebi nedir ya da yavaslatabılır mıyız?
Damla________ Berilzdemir nasıl gördü ki plesantayi bana eliyle alttan kontrol etmişti ama gözüyle mi gördü de öyle dedi kullaniyormusun sigara
Prensanneesii Berilzdemir canım bende 35. Haftamda yaşadım bunu doktorum korkulacak bişey olmadığını söyledi araştırdım 32. Haftadan önce olunca biraz tehlikeli olduğu yazıyo doktorumun da söylediğine göre sadece daha az beslenmesine sebep oluyomuş ve böyle durumlarda bebek biraz daha erken gelebiliyomuş. Sende tehlikeli haftalarını geçmişsin korkmana gerek yok beslenmeye dikkat et biraz yeter ben şu an 38. Haftamdayım ve hala Doğum gerçekleşmedi bebeğimin gelişimi ve kilosu da normal. Yalnız bu duruma pırasanın iyi geldiğini duydum ve bol bol tüketmeye çalıştım bilemiyorum onun da etkisi oldu mu ama biz iyiyiz bebeğimle bilgin olsun tatlım korkmana gerek yok ama yine de doktorunu arayıp iyice bi bilgi almanda fayda var
TugceDemir Benim kızımda 38 haftalıkken plesantası 2 parmak genişliğinde cürüdügünü gördü doktorum ve o an müdehale edip aldı ama kızımın bogaxına kordonda dolanmıştı iyicene araştırın plesentanin yaşlanması bebeğin beslendiği Esin'in kuruması demek doktorun bişey demedimi
Berilzdemir TugceDemir hareketlerini kontrol et anormal bir durum olursa haber ver dedi. Onun dısında bır sey demedı. Hareketlerı de cok sükür su an ıyı.
Berilzdemir sigara kullanöıyorum ama hamileliğimden önce kullanıyordum. Plesantanın yaslıgıgı ultrasonda gourlbılıyor sanırım parlak alanlarından anlasılıyor.