Bence o kadar beklemişsin canım yanlış anlamazsan hamilelikte yaptırma bende geç kaldım keşke öncesinde yaptırsaymışım diyorum çünkü gerçekten gebelikte ilerleyen zamanlarda zor ama bilimsel olarak zaten belirli bir dalga boyunda sadece deri altında belirli bir bölgeye kadar ulaşıyor ama normal zamanda olsa her şeye göze alıyoruz ama bebek söz konusu olduğunda insan hiç bir şeyi riske atmak istemiyor