SemanurOgz Merhaba güzel annelerrrr 🤗 biz 12+3 olduk bugün 🙏🏻 doktorum innate pronatal yazdı. Folik asit kullanımımı kesti buna başlamamı söyledi. Acaba bunu kullanan var mı? Memnun musunuz yoksa başka çok iyi diyip önerdiğiniz var mı? Şimdiden teşekkürler 🌸
Prensesannesi0 SemanurOgz benim 36. Haftamda yazdı doktorum ama balık yağını Önermeyen çok doktor var dışında ki jelatin sebebi ile
Prensesannesi0 SemanurOgz bende doktorların yarısı önermiyor yarısı öneriyorlar düşüncesi ile almadım balık ye daha iyi
Tazeannebaba SemanurOgz canım benim doktorumda folik asiti kesip imom diye bir omega hapi vermişti suan 29+6 daha şimdi yeni değiştirdi imom yerine daha iyi bir omega verdi regenesis diye
SemanurOgz Prensesannesi0 çok teşekkür ederim yanıtınız için ama maalesef balık yiyemiyorum tiksindim 😞 sadece biraz da olsa hamsi yiyebiliyorum kokusuna dayanamıyorum 😞
SemanurOgz Tazeannebaba canım teşekkür ederim yanıtın için 🌸 doktorum tanıdık bunu kullanmanı öneriyorum dedi ama ister istemez tereddütte kaldım.. Sen memnun kaldın mı
Leylabyr SemanurOgz bende bu ilacı 12. Haftadan beri kullanıyorum şu an 35. Haftadayım hala devam ediyorum..doktorum kendisi de hamıleydı ve o da kullanıyordu..memnunum ben 😊