Merhaba anneler ve anne olacaklar,
E bebek te emzirme kategorisinde indirim vardı ve baby&plus In çiftli elektrikli göğüs pompasını aldım.
Daha önce bunu kullanan var mı?
Bazı yorumlar çok iyi bazıları oldukça kötü kafam karıştı. Yardımcı olur musunuz?