Güzel anne adayları, öncelikle inş hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız minnoşlarımızı 😍 Haberi olan olmayana haber versin kulaktan kulağa yayalım; gebe okulunu hastaneler sadece ilkadımdaki doğumevinde yapılıyor gibi anlatıyorlar fakat asmlerdeki ebeler sayesinde öğrendim ben de, ### atakumda sağlıklı hayat merkezinde de gebe okulu mevcut, hatta siz oraya gittiğinizde sadece eğitim verilmiyor, pilates, diş kontrolü diyetisyen desteği gibi birçok imkan söz konusu. İster özel hastaneye gidin ister devlet, gebe okulu tamamen ücretsiz ve paylaşılan bilgiler gerçekten çok faydalı.
Postu elden ele yayalım ki bilinçli ebeveynler olalım 💗