Kuzum benim esim dis hekimi, gunlerdir agridan dis eti agrisindan koklere baskidan uyuyamiyorum agliyorum ve hicbirsey yapamiyor elden bisey gelmez şu asamada diyor hamilelik boyunca tek çaren parol kullanmak dayanamadiginda diyor, ben 3. Trimester deyim, 2. Trimesterde cok zorda kalinirsa tedavi uygulaniyormus ama dedigim gibi yine de cok zorda kalmadan da bişey yaptırma bence, zaten doktorlar da pek ellemek istemiyor hamilelikte dişi ☹️ dun gece yalvardim agladim Allah askina yardim et ölüyorum diye ama elden gelen bisey yok dedi ☹️ yavrularimiz icin dayanicaz 🤷🏻♀️. Senin de Allah yardimcin olsun dişim agrimasin butun kemiklerim agrisin diyorum artik 😄