Msema Etlik lokman hekime gidiyorum 31+1 haftalığız memnunum ama doğum için kararsızım özel hastanelerde yenidoğan ünitesi yok diyorlar sordum var dediler mesela doğum zamanı devlete gitsem almayabilirlermis hiç gitmedigim için kararsız bı şekildeyim yani