Canefza Bayanlar 40+1 olduk sancı açılma yok. Doktorum Çarşambaya kadar bekleyelim önce normal deneriz. Olmazsa sezeryan deneriz dedi. Ne tavsiye edersiniz
Aysenur29 Canefza merhaba bende sizinle aynı durumdayım yarın kontrolüm var doktorum salı günü suni sancı ile başlatalım dedi inşallah Rabbim sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin
Canefza Aysenur29 nisan gelme gibi bi durumunuz varmi sancilariniz kac cikiyor nst de. Benimde yarin kontrolum var. İnsallah suni sanciya gerek kalmadan saglicakla aliriz yavrularımizi kucagimiza 🤗
Aysenur29 Canefza malesef yok nts 20 lerde çıkıyor sabırla bekliyoruz ama salı gününe kadar bekleyebiliriz dedi son kontrolde doktorumuz