defnemila resmen ben de aynıyım,icimde sankı hewes yok,boyle herşeyim yarım kalmış gıbı,daha r koyafet bile almadın 18.hafta cünkü asırı isteyerek hanışe kalmadı allah araytırmadı,belkı sınav belkı ödül....ewet güzel birşey ama anne olamam gibi gelıyor hala bıldıgın bebekle daha ıkı kelıme konuşmadım.yok mıcrç mırc annesinin konuşması lazım yok muzık dinlet yok bag kuruyo bunlar bana cok sacma gelıyo,cünkü annelık dogustan degıl sonradan ogrenılen bir durumdur,mıllet asırı duygusal ve abartılı yaşamayı sevıyor,daha bir aylıkkken hadi babişkona ıyı geceler de gibi sacma sapan (bana hissettiriği)durumlar göruyoruz.öğrenılecek ama zamanla,asırı mırc mırç olmaya gerek yok cunku o daha gelmedi haneme gelınce bakıcaz😅