Kızlar az önce kontrolden geldik 36+1 günlüğüz kilosu boyu güzel sadece karın bölgesi 2 hafta geriden geldiği için doktor 38den sonrasını bekleyemeyiz dedi çatı muayenesi olucaktım haftaya ona da gerek duymadı haftaya yeniden gel karın bölgesine bakalım sezaryen günü vericem 38i biraz geçiririz dedi ben kendimi normal doğuma o kadar hazırlamıştım ki sıkıntımız olmadığı için şimdi hem kızım 2 hafta sonra kucağıma alıcağım için çok mutluyum heyecanlıyım hem sezaryenden çok korkuyorum uyutularak mı olayım uyutulmadan mı en ağrısız şekilde sezaryen olan arkadaşlar nasıl toparlandılar 😔