YudummmSu Xanum dr önemli bişey değil dedi hatta sokaktan 20 hamile çağırsak nerdeyse hepsinde olur dedi. Hamilelikte vajinanın doğal florası bozuluyor bu yüzden normalde daha az olması gereken maya mantarı gebelikle beraber artıp yeşil sarı akıntı yapabiliyor. Ama doktora gittiğinde söylersen tedavi için fitil ve krem verecektir. Fitili 7 gün kullandığın sürece büyük ihtimalle atlatırsın.
duygusm Xanum Genellikle enfeksiyon belirtisi oluyor, özellikle kötü bir koku da varsa mutlaka doktora görünmek lazım. Benim doktorum idrar yolu enfeksiyonuna çok dikkat ediyor, sık sık kontrol amaçlı tahlil istiyor.
Aysenuryk Yesil akinti enfeksiyon olabilir diye biliyorum zira benimde oluyodu ve gercekten enfeksiyon cikti 🤷♀️
basakcn Vajinal enfeksiyondan kaynaklanıyor. Bende 2 aydır baş edemedim bir türlü. Antibiyotiklerden ve fitillerden sonuç alamadım🤷🏻♀️ Vajinal kültür vermen gerekecek bakterinin cinsi için. Ona göre ilaca başlatacaklar. Şimdiden geçmiş olsun👼🏻
Afra34 Bende de oluyor maalesef 😔 doktor enfeksiyon var dedi ilaç kullandım gittim geçmiş dedi ama bende hamilelik boyunca yeşil akıntı oldu hele şimdi son günler daha fazla arttı sanırım oluyor bu durum genelde inşallah hepsi geçecek az kaldı 🤲🏻🤷