daisy35 Merhaba arkadaşlar, bazen bir anda kalbim çok hızlı atıyor ve panikliyorum. Sizce bu normal mi? şuan 13+6 haftalığım. hep değil ama arada oluyor :( kahve hiç tüketmiyorum çok nadir arada çay. neden olabilir ki??
Omerinzevcesi Hamileliğimde taşikardi çıktı benimde nabız 130 dan aşağı inmiyor dinlenir vaziyette olmama rağmen 🤷
Luisluis Başlarda bende de oluyordu sanırım vücudun alışma süreciyle alakalı birşey olabilir,şuan 22 haftalığız geçti çok şükür