Kızlar meraba 🙂 28+4 gece gündüz geçmeyen bi bel agrısı var sol tarafıma batan gibi gece de uykusuzluk yapıyor doktorum normal olduğunu magnezyum ihmal etmemem gerektiğini ve arada ağrı kesici alabilcemi söyledi ağrı kesici de fayda etmiyor bu durumu aranızda yaşayan var mi ?? Bide böyle durumlar da doğum ne zaman yapıldığına dair bilgisi olan ?? Bu arada bi prens bekliyorum 🥰 şimdiden herkese bebişlerini sağlıcakla kucağına almayı nasip eylesin allahım 🤲🏻