Bebegim normalde cok hareketli suyuda fazla oldugu icin daha netti hareketleri. Sabahtan beri hareketleri azaldi ve etkisi daha az,28.haftadan beri kasilmalarim oluyordu duzenli gelen ara ara kasilmada oluyor ama hastaneye gitmelimiyim normal bir durum mu tecrübeli anneler ?