ESKIN Qizlar isdahm olmadgi ucun halsizamdda ne ede bilerem hec ne yeye bilmirem butun yemklerin iyne ureym bulanr😭😭
Msema ESKIN daha normal canım iştahsızlık kendini üzme , doktorun zaten sana vitamin felan verime. Ben 24 haftadayım iştahım daha yeni yeni açılıyor .