Merhaba bugun kontrolüm vardı 6 aylık gebeyim bebeğimin suyu çok fazlaymış ve açlık toktu testi yaptırdı doktor 3 seçenek varmış ya bebeğin kendi suyu çok fazla ya yemek borusunda sıkıntı var yada şekerim yüksekmiş sonuçları daha almadım kızlar bu durumu yaşayan var mı çok korkuyorum ya yemek borusu sıkıntılı ise