Ozlemkurttt 27 haftalık hamileyim sağ kasığım da ve belimde ağrı var böle adet olcak gibi normal Mıdır sizce
Lamelif Ozlemkurttt 15 dk dan fazla ayakta kalsam belimin ağrısından duramıyorum 20. Haftadan beri böyle şimdi 28. Haftadayız
Ozlemkurttt EsinKaraglle Yaaa çok teşekkür ederim kuzum mola çıktığım da biraz dinledim de daha iyim 😻
Ozlemkurttt EsinKaraglle teşekkür ederim tatlım Ayenn demi başka belirtide olurdu çok şükür daha iyim 😍🙈
Ozlemkurttt Lamelif çok ayakta kalmıyorum Aslı'dan oturarak çalısıyorm hatta bazen bilerek yürüş yapıyorım varis olmus diye ama yinede Ağrı'm oldu 🙄
rabiamuhammet Ozlemkurttt Benimde öyle canım özellikle 27.haftaya girdiğimden beri 27+5 olduk ayakta fazla kalınca kasiklarimda ağrı ve ağırlık hissi oluyor bel ağrısı hep var zaten 😕
Ozlemkurttt rabiamuhammet Walla Bali'm benimde öle 27 ye girince oldu 🙄 Ağırlaşmaya başlatırız acaba ondan mı ki
rabiamuhammet Ozlemkurttt Kesinlikle bide kendimizi çok dinliyoruz (en azından ben oyleyim) sanırım ondan. Bide son bikac gündür hareketlerini hep rahimde aşağıda hissediyorum sizde durumlar nasil 😌
Ozlemkurttt rabiamuhammet ayy çok doğru ddin balım sürekli bisey mi var diye düşünüyorum 🙈🙈🙈 aynen kuzum benimde öle son Zaman'lar da orada gibi geliyo