Minekilic hiç bişeycik yok korkma. Ben genel anestezi ile doğum yaptım, ameliyat sonrası çok az ağrım oldu çünkü serumla durduruyolar ağrıyı,tek yapman gereken ayağa kalkma saatin gelince yürümen, saat başı yürü çok çok faydası var bir de ben ertesi gün duş almıştım hastanede, süt gelmesi ve yorgunluğun için çok çok iyi gelecek. Hayırlı doğumların olsun 💐