Zzynpp Herkese merhaba gebelik tansiyonu yaşayanlar var mi aramızda tansiyon nedir yaşam kaçıncı haftada Doğum gerçekleşti ve gebelik tansiyonu ile 38 e kadar gelen var mi😔tansiyon çıkmaması için neler yapıyorsunuz Benimle paylaşırsanız çok sevirim
azizeguneyy Zzynpp benim tansiyonum vardı 1 ay erken doğum yaptım o tansiyonla hastanede epilepsi nöbeti geçirmişim ve epilepsi hastası değildim tansiyon tetikledi acil sezaryen olmuşum