Melteeeem Bebeğimde ki gerilik bir türlü düzelmiyor ne yediysem ne içtiysem olmuyor 36 haftalık 2250 olmuş oda sağlıklı olçemedi doktor pozisyonundan dolayı öyle söyledi benim icin sağlıklı bir ölçüm değil bu dedi almıyor yani 3 haftadır aşşa yukarı aynı yerde Niye diyorum kan akısın normal plesantan normal suyun iyi bebek hareketli olur diyor zayıf bir bebek genetik olabilir diyor ama bitirdim ya kendimi nereye gidiyo bu balıklar etler anlamadım gitti benim durumumda olup düzelen varmı diyorum ki bebeği alın o zaman beslenemiyorsa içeride doktora niye alayım mutlu bir bebek o suyun iyi hersey iyi risk yok niye rahatından edeyim çocuğu kilo almıyor diye sağlıklı bir bebek olmasa alırım diyor aklamadım gitti nazara mı geldik naptık
Saass Melteeeem yengeminde sizin gibiydi doğuma yakın iki gün bir gidiyordu morali çok bozuktu ama son kontrolden iki gün sonra tekrar kontrole gitti ve bebeği 500 gram almıştı ve sonraki gün doğum yaptı yani 2.500 kiloyla puan maşallah durumu çok iyi
gulkara Melteeeem aynı durumdayım. Benim de ne yapsam olmuyor kan sulandırıcı da kullanıyorum. Benimki 36 haftalık 2 kilo hatta dün başka bir Dr. da 1800 küsür çıktı. Seninki yine iyi canım 2 hafta daha kalsa en 2400 2500 bile bulabilir son hafta diye. Zaten 2500 üstü normal kabul ediliyor. Ben kaç Dr. a gittim yememle alakalı değilmiş. Genetik de olması çok mümkün değil eşim 5250 doğmuş ben 3400 falan. Demek ki bu kadar oluyor biz elimizden geleni yapıyoruz. Erkenden almaması çok doğru bana da perinatolog şimdi alınmasın dedi. Ne kadar içerde kalsa o kadar iyi küveze girmemiş olur ki ciğerleri gelişmiştir zaten. emme refleksi de gelişmişse küveze almazlar
Melteeeem Deletedmom317 bebek 36 hafta ama 33+4 ile uyumlu cıkıyor olması gereken den Az kilosu zayıf minik bir bebek ben nasıl bakarım ilk bebeğim valla korkuyorum şimdiden eline kolunu tutmaya
Hfzrmysa Kilosunun az olduğunu düşünmüyorum ben, kaşar peyniri ve muz tüketmeni öneririm. Bebeğe kilo aldırıyor.
Melteeeem Hfzrmysa muz yemekten kabız oldum bi ara maymun gibiyim ceviz fındık badem yoğurt et midem bulandı artık sağlıklı beslenmekten beyaz ekmek yemiyorum o kara tam buğdaydan yiyorum ben elimden geleni yapıyorum ama olmuyor
MelikeAkin Melteeeem ya allah o kudreti gucu verir zayif olsada dogduktan snra anne sutu i bebegi besliyor arkadaslar kotu dusunmeyin lutfen insanlar premature doguryo 2 kilo ustuyse dogurana kadar zaten alinyor illa herkes 3 kilo 3 bucuk kilo dogurcak dye bisey yok
Alyami Melteeeem 19. Haftamdayim bende normalde kahvaltı yapamıyorum o yüzden sabahları 8 gibi 1 muz,1 bardak süt, yarım çay kaşığı tarçın ve 3 cevizi robotton geçirip milkshake gibi iciyorum öbür türlü tek tek yiyemiyorum 1-2 gibi de öğlen yemeğimi yiyorum inşallah faydası vardir bebeğime ☹️ 15. Haftamda 155 gram demisti doktor ilk gebeligim umarım yeterlidir bilmedigim için 🙏
Bottesini Melteeeem Melteeeem Melteeeem bizim oğlan da haftasına göre az kilo aldı şu an 28.haftadayız ki ben diyetisyenle hareket ediyorum bu sefer.her zaman yiyeceklerle ilgili değildir bu az kilo alımı dedi.yararlı olan herşeyi yedim. Doktorum ise kilo kaybetmesi endişe verici olur az kilo alması değil demişti.asıl içinizi rahat tutmanız gereken nokta haftası çok iyi kiloya takılmayın.genel olarak küçük bebek düşük kiloda doğunca genelde emme refleksi gelişmiyor.haftası çok önemli.benim ilk oğlan 33 34 gibi doğdu ama 2800 dü.az da değil.bir ay ağzından enjektörle süt verdim.sonra kaşıkla .hep uyudu.3.ayda memeye tutturdum inat ettim biberon verseydim almazdı.burada benim de kendim için temennim daha ileri haftalara yetişelim az kilo bile olsa tamamlasın evrimini.hiç korkmayın sağlıklı olsun bakılır bir de çabuk toparlıyorlar merak etmeyin.
Bebisim_1208 Melteeeem kuzum sadece toz nesguik sıcak süte kat iç bna yaradı içtim haftada 300 grm almıştı inşallah sanada yarar❤🙏
Melteeeem Saass 2500 2700 arası doğursam yeter karnımda zayıflar daha çok diye korkuyorum ben birde bebeklerin ilk doğduğunda şişlikleri olurmus 2500 atıyorum 300 ü gidermiş şişlik olduğu icin
Melteeeem gulkara ya niye böyle oluyor insan öyle strese giriyor ki kendini suçluyor benim yüzümden mi diye . Dün bende gittim başka doktora içime şüphe düştü oda aynılarını söyledi ama rahatlamadı yani onda kilosu daha az çıktı ama onun makina çok net değildi inşallah kendi doktorum duymaz gitmez demi öyle bilgiler doktora . Olmuyor yani napsak olmuyor kendim alıyorum kilo 21 kilo aldım şimdiye kadar bebek 2.200 bune arkadaş
gulkara Melteeeem olsun kaç kilo doğduğu önemli. Kendini suçlama eğer senden kaynaklansaydı kilo alımın az olurdu bana Dr. öyle demişti. Nazar kısmını ben de düşünüyorum çünkü harika giden bir hamileliğim vardı. Karnım falan baya geç çıktı 7. Aya kadar hamile olduğum anlaşılmıyordu dışardan pek. Herkes ay biz hamileyken böyle değildik şunu yapamazdık yok ben senin gibiyken yuvarlanıyordum falan. Ama öyle böyle değil her görenin böyle dediğini düşün. Bebeğim 27. Haftaya kadar da hep önden gidiyordu gelişimi falan çok iyiydi. 28 29 dan sonra gerilemeye başladı 32 de 3 hafta geriden geldiğini öğrendim😪 sağlıklı olsun canım küçük olmasını düşünme bak benim buradan postlarda yazıştığım biri aynı bizim gibiydi dün doğum yaptı 36 da 2100 doğdu 1 gün küvezde kalmış bugün çıkıyormuş en önemlisi sağlıklı olması. Seninki hiç girmez bile rahat ol😊
dentem61 Melteeeem ablam 2 900 doğurdu çok mu az yok sağlıklı olsun da ne farkeder kaç kilo doktor zaten sağlıklı ölçemedim demiş kilo almışsada ölçümü doğru yapamış
Melteeeem dentem61 doktorda öyle diyor boşa konuşmuşum ben diyor anlatıyor anlatıyor ben bozuk plak gibi kaç kilo doğar ya sen napcaksın 3.500 doğurtup küveze aldığım bebekler var 2500 doğurtup taburcu ettiğim bebekler var sağlıksız olup kilolumu olmasını istersen dedi kalın kafalılık bende
gulkara Melteeeem bende farklı Dr. lara çok gittim. Dr sistemden görse bile Dr. tercih etmek en doğal hakkın. Ben kaç Dr. a gittim, perinatologa gittim. Çok şükür perinatolog beni rahatlattı küçük bir bebek olacak doğduktan sonra büyür falan dedi
Melteeeem gulkara yaa inşallah bizim yavrularımızda sağlıkla doğar inşallah takmamaya çalışıyorum kafamdan çıkarayım düşünmeyim diyorum ama çıkmıyor yani allımdan ben seyden şüphelendim karnım büyümüyor hiç 8 aylık bir hamile karnı gibi değilde 6. Aydaki karnım gibiydi Birşeylerin ters gittiğini orda anladım
Fasulyeninannesiii Melteeeem korkacak bisey yok arkadasim 40. Haftasinda 2 kilo 100 gram dogum yapti bebis o kadar saglikliydi ki kuveze de girmedi tedavide olmadi
gulkara Fasulyeninannesiii arkadaşınızın bebeği şu an kaç aylık. Ben doğumdan sonrasını da merak ediyorum bazıları algılaması zayıf ve dikkat eksikliği olabiliyor diyor
Yenianneadayi2208 Melteeeem pekmeZin direk bebeği beslediğini duymuştum canım.Ben pekmez ceviz muz tüketiyorum çok şükür 1 ay önceki muaynemde doktor bebeğimin 1 hafta önden gittiğini söyledi.Moralini hiç bozma bir de ne kdr doğru bilmiyorum ama sıvı besinler bebeği daha çok besliyormuş.Sebze çorbası yap iç bol bol.Sulu yemek yerken bolca suyundan da iç cnm.İşe yarar belki.
gulkara Melteeeem benimde tam karnım iyice büyümeye belirginleşmeye başladığı sırada karnım çıkmaya başladı tam tersi. Etrafındakiler yeni yeni anlaşılıyor karnın demişti. benim bebek 28 e kadar hep önden gidiyordu sonrasında geriye düştü. Benim bebeği besleyen bir damarım o haftalarda tıkanmış ondan dolayı içerde beslenemiyormuş. Ve bu çok basit olan bir durummuş. Aslında büyüyebilecek bir bebek ama damar eksikliğinden dolayı yeterli beslenemiyor 😔
Fasulyeninannesiii Melteeeem doktor genetik oldugunu soyledi bebegin babasi biraz zayof ve kisaydi ondan
cerrah61 Melteeeem karadut pekmezini öneririm ben muz kaşar ceviz de çok faydalı diyorlar sağlıklı kilo için ama sen zaten fazlasıyla tuketmissin kuzum o yüzden karadut pekmezini tavsiye ederim sana ister suyla karıştırıp meyve suyu gibi iç ister yoğurtla karistir ye istersen de kaşıkla ye ama bunu da dene bakalim. Üzme de kendine stres yapma bebeğin etkilenir biliyorsun alır kilo almasa bile kuzum sağlıklı olması yeter bence sen en önemlisi sağlıklı olduğu için şükret belki de son anda bı bakarsın bir anda kilo almış olur miss☺️☺️
Yenianneadayi2208 Melteeeem ben elma pekmezi içiyorum canım.Ama hakiki, organik köy pekmezi,,, sağolsun dayımla yengem yapıp yollamışlar..Bulabilirsen eğer köy pekmezi dut elma üzüm keçi pekmezi hepsi işini görür..