Arkadaslar bende 29 haftalik oldum dün ultrasona gittim cocugub suyu fazla oldugundan dolayi bakacaklardi,seker testi temiz cikti neden suyun fazla olduguna bakacaklari..dün bebegimin kol kemigin ve bacak kemigin normale göre biraz kisaymis baska bir bulgu yok ama sizde de bu sekilde olan varmi yada duydunuzmu etrafinizda dünden beri düsünmekten alamiyorum kendimi. Hersey normaldi bebegim saglikli aslinda bu cikinca insan düsünüO acaba mi diye? Doktor Anne karnindan su alinip bakilabilir dedi bir hastalik varmi yokmu diye ama gerek duymuOrum acikcasi yinede burda fikrinizi almak istemdim yardimci olursaniz biraz olsun icim rahatlar belki?