Hsna1 Merhaba 16+1 olduk cinsiyetimizi dün öğrendik sağlıkla kavuşalım insallah 🤗 kaç kişiyiz acaba😂 duydum ki erkek senesiymiş ne kadar doğru bilemem tabi 👶
Hilalakar SemraBayraktarAkbas normalde bende Ağustos ama riskli olduğu için temmuz sonu olacak nasip olursa ☺ 19+0 🤰
Aslimm48 KymetKaplan deniz efe , yavuz selim , ömer asaf , yiğit alp şimdilik bu isimler karar veremedik henüz 😊 ama paşam diye seviyoruz ❤😊
SemraBayraktarAkbas KymetKaplan Evet canım zaten ilk zamanlarda en çok o rahat oluyormuş bende 5-6 takım almayı düşünüyorum