Esra_benzek Arkadaşlar 15. Haftamdayım artık karnım büyümeye başladı ama dokunduğumda sağ taraf ta hiç bişey hissedilmiyo ama sol tarafımda yumruk büyüklüğünde bi sertlik var bunun sebebi bebeğin solda olmasımı?
damlanne Esra_benzek canım bende doktora sürekli sağ kasığımda hissettigimi söylüyorum hayır tam ortada diyor o his diyor çnkü benmde sağ kasığımda sertlik oluyor dönerken ağrıyor 🤷🏻♀️♥️🤲
masalsii Esra_benzek sanırım tam ortada cünkü sğn ultrasona girdim 17. Haftadayım göbege dogru cıkmıs ve doktor orta kısımdan baktı sürekli sağ sol nerde hala anlayamıyorum😂
Esra_benzek damlanne hımm anladım ama bilgiğin böyle bi sertlik var solda bende telaş yaptım bilenlere bi danışayım dedim 🥰🙏🏻
Gizemdiyarilaslan Esra_benzek sağ şiş hala şiş erkeğim olucak ben cinsiyeti öğrenene kadar nelere inandım anlatamam ama sağ kız sol erkek test ettim doğru 😂
Esra_benzek Gizemdiyarilaslan bende aynı sen gibiyim bi görsen halimi nelerle testler yapmadım evde😂😂