nevaasaf arkadaşlar gecen yazmıştım doktor dış gebelik olabilir cuma tekrar gel demişti belki hatırlarsınız gittim bu gün yine kese görünmedi kan tahlili verdim ama bunaldim artık sizce başka doktora gideyimmi acaba valla ne yapcagımı şaşırdım 😔
Dvsrc_1 nevaasaf tabiki içini rahatlatmak için başka doktor tercih edebilirsin normal gebelikte betahcg iki günde iki katına çıkıyor kese de 5. Haftadan sonra görünüyor benim bildiğim kadarıyla. Ama tabiki her zaman başka doktor alternatifi olabilir
Ebrukrtkn Vajinal ultrasonla baktırın. Diğer paylaşımınıza da yazmıştım. Benim 5+4 günlükken vajinal ultrasonla bakılınca kesemin sağ tüpümde olduğunu gördüler. Kesin dış gebelik teşhisi o şekilde koyuldu. Beta hcg düzenli artıyordu çünkü.