@Kbra7777 19. Haftada 27 mm di doktor baya korkuttu serklaj dedi (dikiş) eğer olmazsa bebeği kaybedersin dedi bilmem ne yatırdılar ettiler gözüm görmedi hiç bişiyi, tabi hastahane araştırıp gezdim sürekli doktorun biri dedi ki “seni ne kadar korkutmuşlar açılman yok ( sanırım sen de de yok) yumuşama var onunda önüne geçeriz. Özel hayatınıza uzun bi süre ara verin bi gün kalsiyum bi gün magnezyum (kasılma önlemek için)haftada bi kere pruloton iğne, sabah akşam progestan hap bolca dinlenmek. 27. Haftaya geldik çok şükür.
Sende korkma kuzum. Her sürecini yaşamış biri olarak söylüyorum evet risk var ama dikkatli olunarak çok güzel önleniyor