Kızlar merhaba ben yeniyimm aranızda umarım bu sefer kalıcı olurumm tüp bebekle henüz 3.5haftalık hamileyim bebek yeni tutunuyor ve bende alerjik rinit var 2 gün öncede az öncede öyle bir hapşurdum ki kasıklarıma sanki bıçak sağladılar o an aşırı üzüldüm 😔 sizce bişey olur mu hamileliğinin başında başına böyle olay gelen var mı