Resmiye15 ben ilk dogumumda o sekildeydim. Yüksek tansiyon idrarda protein kaçağı vardı. Tuzu 0a indir ve asla sürekli yatma egzersiz yap. Bu dediklerimin hiç birini ben yapmadım ve sonucunu kötü çektim. 32 haftalıkken gecenin 3ünde yoğun baş ağrısıyla uyandım kusma baş dönmesi gözünü kapatıyorum karanlık donuyodu. Hemen hastaneye gittik ve nst ye bağladılar tansiyon ölçüldü tansiyonum 19 resmen kör gibiydim her taraf bulanikti. Acil doğum dediler bebek sıkışmış kalp atışları yavaşlamış. Tabi ben bu arada tansiyondan dolayı tuzdan dolayı vücudum ödem toplamış toplam 36 kilo almıştım her tarafım şişti. O kadar kötüydü ki. Artik vucudumdaki tuz bebeğin suyunu emmeye başlamış bebeğin suyu kalmamıştı. Acil doğuma aldılar beni bebeğim daha 1900 kiloydu. Doguma alındım. Çıkamıyorum kalbim durmuş. Bi şekilde geri getirmişler beni hemen yoğun bakıma almışlar. Hastaneye girdiğimde 17 hazirandı uyandığımda 24 hazirandı. Ve kendime gelmem2-3gunu buldu gözümü zor açıyodum. Bebeğimi de yoğun bakıma almislar Allaha şükür bi sağlık problemi yoktu ama direk beni ememedigi için onunda şekeri düşmüş o yüzden. Bide emme refleksi daha gelişmemiş. Gelisimide geriden geliyodu karnimda 1 ay boyunca hiç beslenmemis gelismemiş. Benim kendime gelip hastaneden çıkmam 10 günü bebeğinin çıkması 20 günü buldu. O yüzden tansiyonu çok dikkate almak gerekiyo. şuan tekrardan hamileyim. 0 tuz bol yürüyüş yapıyorum. Umarım sizde de be dr bi bi problem çıkmaz. Ama çok dikkat edin. Sağ yardımcınız olsun 🙏