Merhaba arkadaşlar. Ben geçen ay rahim filmi çektırmıştım,bu ay adet görmedim adetimden 8 gün geçti 6 gun boyunce bel agrısı ve kahverengi akıntım geldi ,2 gün önce doktora gittim muayene etti once bişey göremedim dedi kan verelim dedi eğer kandada gebelik görmezsek kahverengi akıntını adet olarak sayıcaz dedi kandada gebelik yok.ve ben hala adet olmadım.Benim anlamadığım adet değildi benim ki kahverengi akıntı nasıl adetten sayılabilir?