Gzd2106 Haftadayim dünden beri hasta olmus gibi ara ara agrim var. bugunde nisana benzer bisey gelmis. Enfeksiyondan kaynaklimi yada bu gelen nisan mi korktum. Nisan gelmesi icin cok erken degil mi daha ben 35 Den sonra geliyor biliyorum
Adanur Gzd2106 bende 32 bitirdim benimde adet benzeri agrım vardı iki gündür Nst bağlanıyorum düzenli bi sancı cıkmadı. Nişan Geldiğini düşündüğünün rengi nasıldı canım
Kubuuu1 Gzd2106 doktorum adet benzeri sancı olduğunda gitmemi istemişti bizde de 28. Haftada o şekilde ağrı oldu doktor da açılma kontrolü yaptı ultrasonda kontrol etti ilişki yasağı koydu siz de doktorunuzla görüşün gerekrse cagiracaktir sizi
Bnbalik Gzd2106 nişana benzer çok akıntım oldu ama asla nişan diye düşünmedim bence nişan gelince insan işte bu nişan der onu hisseder
Gzd2106 Adanur rengi normale gore biraz koyuydu canim o yuzden tereddut ettim. Bi kac gundur yanmam ve kasinti var idrar yolu enfeksiyonundan olabilir mi bu
Adanur Gzd2106 aynen canım genelde bu şikayetlerde enfeksiyon cıkıyor tabi en iyi sobucu soktor bilir. Hiç olmadı acile git idrar tahlili ver. Enfeksiyonda zararlı hamilelikte bn cok cektim 20li haftalarda