Kızlar merhaba ben daha öncede yazmıştım benim gibi sürekli kusan yemeği bırakın su dahi içermeyen var mı şaka gibi 4 haftalıkken başladık şuan 15. Haftadayız hala aralıksız kusuyoruz serumlardan hastanelerden fenalık geldi 10 kilo verdim üstelik çalışıyorum ayakta duramadığı İÇİN rapor verdiler artık herşey çıkıyor hiç bişey bulamazsa safra suyu tükürük kusturuyoe annem 4 kız çocuk doğurmuş 4 ünde de 9 ay boyunca kusmuş ilaçlarda fayda etmedi artık korkuyorum anneme mi benzicem diye doktor genetik olabilir şimdiye çok azalması ya da geçmesi lazımdı dedi😭😭😭😭