17+4 günlük gebeyim bugün sağlık ocağına gittim idrar kan tahlili yapalım dediler rutin kontrol. İdrarda protein çıkmış doktor önemli dedi kadın Doğumla görüşmen lazım dedi daha doktoruma gitmeme var kafama takılıp durdu aynı sorunla karşılaşan var mı ?