23+4 haftalığız. İşte cok yorulmuyorum ama 5e kadar uzanamıyorum da hic. Bi kaç gündür aşırı olmasa da karnımda, üst kısma dogru agrı oluyor. Uzanınca uyuyunca geçiyor ama 2 gündür olunca korktum.
Bir de bebişin hareketlerini bazen cok hissediyorum bayaa vuruyo. Bazen de nadir hissediyorum. Benim gibi olan var mı?