Deliricem. Gerçekten deliricem. Gece, gündüz, aç, tok sürekli midem yanıyor. Soda, karbonat, gaviscon bana mısın demiyor. Aç duruyorum ağrımasın diye, tam geçti diyorum bir yudum su içince tekrar başlıyor kaynamaya. Ne yalancı sancılar, ne sık tuvalete çıkmak, ne bel / kasık ağrıları yıldırmadı beni ama midem öldürüyor resmen. Var mı bu haftalarda benim gibi olan? Son haftalarda mide yanması neden olur ki? Ya da çözümü olan?