Caglos Merhaba ben 18+5 günlük hamileyim normalde hareklerini güçlü olmasada hissetmeye başlamıştım 4 gün önce tetenoz aşısı oldum hareketlerini hissedemiyorum sizce bu normal mi endişeliyim
fadimeozbas @Caglos Tetanoz hareketli etkilemedi bizde sanmıyırum ama hafta olarak çok küçük o haftalarda bizde de öyleydi bende 15den itibaren hissederken o haftalarda bi durup bi başlıyordu ama yinede korkuyorum dersen bi ultrasona gir tabi
Caglos fadimeozbas soda içtim tatlı yedim süt içtim ama hissedemedim bi kaç forumda okudum ama böyle yaşayan çok gebe varmış sonrasında düzeldiğini yazmışlar ama ben yinede akşam doktora gidicem içim rahatlasın teşekkür ederim yardımlarınız için :)